loading...
برنامه های اندرید
محسن بازدید : 5 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها نسخه جدید نرم افزار یاهو مسنجر برای گوشی های اندروید نسخه ۲.۱ به بالا را تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این نرم افزار Yahoo Messenger v1.4 بوده که به همراه پلاگین voice & Video این نرم افزار می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Yahoo Messenger v1.4 Yahoo Messenger v1.4 مخصوص گوشی های اندروید

 

 

 

قابلیت های نرم افزار Yahoo Messenger v1.4 :


- مکالمات صوتی و تصویری رایگان (مکالمه تصویری نیاز به اندروید ۲.۲ و نصب Plug-in مخصوص و گوشی با دوربین جلو دارد)

- SMS رایگان (برای تمام مناطق قابل دسترسی نیست)

- به اشتراک گذاری عکسها و فیلمها

- ارتباط با دوستان در Windows Live

- ارتباط با دوستان در Face book

- استفاده همزمان از یک Account در کامپیوتر و گوشی 

 

password Yahoo Messenger v1.4 مخصوص گوشی های اندرویدپسورد فایل: www.downloadha.com

download Yahoo Messenger v1.4 مخصوص گوشی های اندروید لینک دانلود – 7.19 مگابایت

محسن بازدید : 4 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

برنامه Nimbuzz massenger یک مسنجر بسیار قدرتمند برای چت کردن و تماس گرفتن با دوستان است. این مسنجر توانایی چت صوتی و ارسال نامحدود پیام را دارد. هم چنین ارسال و دریافت فایل بین گوشی شما و سایر مسنجر ها را ممکن می کند. Nimbuzz از اکانت های یاهو، Gmail، MSN و فیسبوک پشتیبانی می کند. توجه کنید که چت صوتی با cantact هایی که از این برنامه استفاده می کنند ممکن است. امکان ملحق شدن به چت روم و جستجوی دوستان با این برنامه به راحتی میسر است.

NimbuzzMessenger1 NimbuzzMessenger2 NimbuzzMessenger3 NimbuzzMessenger4 NimbuzzMessenger5

محسن بازدید : 7 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار واتس اپ با لینک مستقیم برای اندروید

و این هم نرم افزار محبوب واتس اپ که توسط ان شما عزیزان که اندروید دارید

میتوانید به صورت کاملا رایگان به همدیگه پیام عکس و... ارسال و دریافت کنید با سرعت بالا

توسط این نرم افزار کسانی که گوشی اندروید دران میتوانند ساعت ها با هم مکالمه کنند بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنند

 

 

WhatsApp Messenger

 

 

دانلود با لینک مستقیم

محسن بازدید : 3 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار نود ۳۲ برای اندروید

نرم افزار 2014 اندروید

 حتما تا به حال نام نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ را شنیده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ و جدید این برنامه امنیتی کامل را برای تبلت ها و موبایل های اندروید آماده دانلود کرده ایم.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در راستای حفظ امنیت شما کاربران دیوایس های آندرویدی ، قصد داریم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و محبوب نود ۳۲ را معرفی کنیم. آنتی ویروس Eset Nod32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های کامپیوترهای شخصی در سال های اخیر بوده که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، با امنیتی خارق العاده ای که نود ۳۲ در کامپیوترهای رومیزی فراهم آورد ، سرانجام نسخه مربوط به دستگاه های قابل حمل آن نیز منتشر شد و کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با سطحی جدید از امنیت آشنا کرد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

بر اساس آزمایشیات انجام گرفته بر روی ایان ابزار امنیتی از سوی AV-TEST ، آنتی ویروس ESET Mobile Security رکورد ۹۹٫۷% را از لحاظ حفظ امنیتی دستگاه های آندرویدی به ثبت رسانید ، مجموعه امنیتی Eset Nod32 با رابط کاربری بسیار ساده اش ، با گام هایی ساده شما را از سطح امنیت دستگاه هایتان آشنا می سازد ؛ آیا همیشه در وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی با مشکل حفظ امنیت رو به رو هستید؟ Eset Nod32 با امکانات خارق العاده اش بالاترین سطح امنیت را در هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی برایتان فراهم می آورد و شما را در مقابل انواع حملات اینترنتی ، ابزارهای مخرب و… محافظت می کند. مشتریان Eset Nod32 بالاترین سطح رضایت مندی خود را با استفاده از این ابزار اعلام کرده اند ، به گزارش Virus Bulletin ، نود ۳۲ برای دهمین سال متوالی این رکورد را به نام خود ثبت می کند. جدیدترین نسخه از این ابزار امنیتی متناسب با دستگاه های آندرویدی شما هم اکنون از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید آماده دانلود کردن است.

 

Eset2

 

نرم افزار 2014 نود 32

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۵٫۷ مگابایت

محسن بازدید : 3 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار زیبا سازی محیط اندروید

بهترین نرم افزار های اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با دانلود یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه زیباسازی هوم اسکرین در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم. بهترین روش برای زیبا سازی و همچنین شخصی سازی بخش بخش هوم اسکرین دستگاه های شما ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

از این پس می توانید خودتان تعیین کنید که چه ابزارهایی بر روی هوم اسکرین برای دسترسی سریع تر در اختیارتان باشد ، به لطف پوسته ها و ابزارهای کاربری بسیار زیبا و مناسب در گوگل پلی استور ، هم اکنون شما می توانید با دریافت Beautiful Widgets Pro به مجموعه ای از زیباترین ویدجت ها برای زیبا سازی صفحه هوم اسکرین دسترسی پیدا کنید. Beautiful Widgets اولین اپلیکیشنی بود که در میان برنامه های پولی در آندروید مارکت به مقدار ۱ میلیون فروش دست پیدا کرد ؛ به مدت ۴ سال ، اپلیکیشن فوق العاده Beautiful Widgets Pro در میان لیست ۱۰ اپ برتر گوگل پلی استور قرار داشته است ! اکنون می توانید از امکانات جامع هواشناسی در هوم اسکرین اسمارت فون های خود بهرمند گردید ، نگران تبلت ها نباشید ! نسخه هایی HD از تمامی ویدجت ها نیز متناسب با تبلت های شما نیز در این پکیج گنجانده شده و قابل استفاده هستند. از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می توان به تاریخ و ساعت کامل ، ویدجت های ۶ در ۱ ، ۶ در ۲ و ۶ در ۴ ، دریافت رایگان انواع پوسته ها و بسیاری دیگر از قابلیت های حرفه ای اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

 

Beautiful Widgets Pro2

 

نرم افزارویدجت اندروید

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱۱ مگابایت

محسن بازدید : 4 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار دانلود از تورنت

نرم افزار دانلود اندروید

 با  نرم افزار دانلودر تورنت موافقید؟آیا تا به حال به فکر دانلود فایل ها از شبکه بزرگ تورنت بر روی دستگاه های آندرویدی بوده اید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یکی از برترین اپلیکیشن های مدیریت دانلود از تورنت را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با ما در معرفی قابلیت های این نرم افزار همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

بر اساس مقاله ای در وب : تورنت پروتکلی است که به منظور ارسال فایل طراحی شده است. در واقع نوعی ارتباط دو به دو می باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می باشند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می پردازند. فلسفه کلیدی Torrent این است که کاربران باید همزمان با دانلود کردن اطلاعات آن را آپلود نمایند ، در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی به کار گرفته می شود.
به زبان ساده تر تورنت Torrent یک ضابطه به اشتراک گذاری فایل ها است که در آن لازم نیست شخصی فایل را بر روی یک سرور آپلود کرده و دیگران آن را از روی سرور دانلود کنند ، بلکه در تورنت گیرنده ، فایل ها را به صورت مستقیم از روی کامپیوتر شخص فرستنده دریافت می کند و دوباره همان شخص آن فایل رو برای دیگری ارسال می کند.

این توضیحات ، برای آشنایی بیشتر شما کاربران آندرویدی با شبکه تورنت بود ، دریافت فایل های تورنت به صورت مستقیم امکان پذیر نیست ، برای دریافت یک فایل تورنت برای مثال با حجم ۱ گیگابایت ، لازم است ابتدا فایل تورنت مربوط به آن را که معمولا حجمی در حدود ۵ یا ۶ کیلوبایت دارد را دانلود کنید ؛ در ادامه آن فایل را به نرم افزار مدیریت دانلود از ترونت می دهید و برنامه مورد نظر واسطه ی دریافت آن فایل برای شما می شود. بنابراین می توانیم این مژده را به شما بدهیم که از این پس می توانید فایل های تورنت خود را در دستگاه های آندرویدی دریافت کرده و به واسطه دانلود منیجر aTorrent PRO اقدام به دریافت آنان کنید. امیدواریم لذت ببرید.

 

aTorrent PRO2

 

دانلودر تورنت

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۳٫۶ مگابایت

محسن بازدید : 3 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Bazar

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار بازار برای آندروید

اکثر کاربران آندروید با نرم افزار Bazaar به خوبی آشنایی دارند چرا که بازار یکی از بهترین نرم افزارهای آندروید به زبان فارسی می باشد که بسیار مفید می باشد. این نرم افزار آندروید محصولی از شرکت همراه هم زبان ایرانیان (فارسی تل) می باشد که به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید تمام نرم افزارهای فارسی این شرکت و دیگر نرم افزارهای رایگان دیگر را به سادگی دانلود نمایید. در وطن آندروید برایتان جدیدترین نسخه این نرم افزار را آماده کرده ایم که می توانید در ادامه آن را با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 753
  • کدهای اختصاصی

    ابزار امتیاز دهی


    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    ابزار رایگان وبلاگ